Hvis du finder jorden kedelig, så kom med os for vi skal i sommerhus.

Tuesday, December 21, 2010

Ok jeg ved godt der ikke er nogen som læser denne blog. Men dette er endnu et mirakel. Som en overspringshandling sidder jeg og stener Basketball og så falder jeg over denne video: http://sports.yahoo.com/nba/blog/ball_dont_lie/post/Video-Ron-Artest-lovable-badass?urn=nba-298898. For det første er Artest endnu en af de personer som ligesom Arenas kan kaldes et mirakel. For det andet er der en lille sød pige som siger det, meget klart, det er counter-intuitivt, at der i basketball skal findes de her personer som ikke er bange for at være sig selv... og kører det til grænsen. Men for det tredje og det er sgu lidt vanvittigt, så har Skeets engang boet hos mig. Dvs. ham der har lavet videoen har faktisk boet hjemme hos mig engang.

No comments:

Post a Comment